Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Dennis - 6 juni 2009 08:30

Idag på självaste nationaldagen passade jag på att gå upp tidigt för att hinna med allt jag har tänkt. Jag tänkte hinna med att städa badrummet, köket och hallen innan jag beger mig ut. Dammsugarpåsen visade sig vara full, tur att jag beställde nya via internet för ett tag sen. Just en produkt som dammsugarpåsar är perfekt att köpa hemifrån då man vet exakt vilken dammsugarmodell man har och slipper gå runt och leta i affärerna. Att beställa dammsugarpåsar via internet gick snabbt och dammsugarpåsarna dök upp i brevlådan 2 dagar senare. Riktigt smidigt :)


Något som också underlättar städningen är användandet av mikrofibertrasor för damning med både en torr och fuktad trasa. När städningen är avklarad är det bara skölja av trasan och efter att den använts några gånger så tvättar jag den i 60 grader så blir de som nya igen. Ett tips är att använda mikrofiberdukar med olika färger beroende på vilket rum man städar. Genom att trasorna kan användas vid städning många gånger så är det bra både för plånboken och miljön.






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards